Monday, August 10, 2009

PBC KEPALA BATAS KEMBALI GEMPUR PULAU PINANG













Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC) yang akan diadakan pada 15 dan 16 OGOS 2009 di Hotel Seri Malaysia Kepala Batas, Seberang Perai Utara bakal mencipta satu lagi sejarah baru dalam penganjuran PBC peringkat Zon KPU.

Menurut Pengarahnya bersama PBC, PJS Syed Ageel Syed Mohd Mahayddin dan PJS Zanbli Abd Rashid, setakat ini sudah ada 150 peserta yang mendaftar. Daripada senarai itu, 25 peserta adalah pelajar Tahfiz Al-Quran dari Darul Quran, Kuala Kubu Baru Selangor. Menurutnya lagi, PBC pada kali ini akan menampilkan beberapa tokoh pemimpin KPU yang tersenarai dalam TOP 20 KONVEK 2009 baru-baru ini.

Antaranya PJS Sharifah Sulaiman, PJS Mohd Nadzri Ahmad, PJS Ustaz Mohd Zahir Ghazali, PJS Syed Salahuddin, PJS Sabri Ahmad, PJS Suhaiza Rusli, PJS Noreda Hamid, PJS Zanbli Abd Rashid dan dibantu oleh 25 orang fasilitaor terlatih dari GEN-1 hingga GEN-6.

Pengurus Besar Al-Wahida Marketing, Encik Mohd Faisol Abd Rahman akan hadir menyempurnakan majlis. Di samping itu beliau akan menyampaikan slot motivasi dan memberikan info terkini perkembangan HPA di Malaysia, Indonesia dan Brunei Darussalam.

Pendaftaran masih lagi dibuka hingga sekarang memandangkan kapastiti Hotel Seri Malaysia mampu memuatkan sehingga 250 orang. Penginapan yang selesa, sound system yang jelas serta makanan enak disediakan menjadi salah satu faktor hotel ini dipilih oleh Urusetia.

Untuk maklumat dan keterangan lanjut, sila hubungi PJM Syed Ageel (013-4882778).

Ends...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Lensa eKPU