Sunday, July 19, 2009

KEMERIAHAN PBC SIK : SATU ANJAKAN PARADIGMA

Program Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC) yang diadakan pada 17 dan 18 JULAI 2009 di Sik Inn, Sik Kedah meninggalkan seribu kenangan buat pemimpin dan peserta. Kehadiran seramai 59 peserta yang kebanyakannya adalah penduduk sekitar daerah itu membuktikan bahawa HPA semakin dikenali dan diterima oleh masyarakat seluruhnya.



Tanda kenangan dan persahabatan dari PJS Cikgu Razak kepada PJS Cikgu Mohd Nadzri





Menurut Pengarah PBC, PJS Cikgu Abdul Razak Hussain, satu keistimewaan PBC di SIk ialah semua makanan dan minuman yang disajikan kepada pemimpin dan peserta PBC adalah daripada barangan HPA. Ini termasuklah ayam organik, Fisl Ball, Sos Cili, Kopi Radix, Oren, Radik Kola dan Sarsi, Rempah, Kordial Jambu Batu dan lain-lain lagi.

Suasana dan kemeriahan PBC di Sik Inn, Sik Kedah



Dengan cara ini, peserta bukan sahaja dapat menambah ilmu perjuangan dan ilmu usahawan, malah dapat juga menikmati barangan halalan tgoyyiba yang dikeluarkan sendiri oleh HPA. Secara tidak langsung PBC di Sik ini menenpati konsep pengguna dan kepenggunaan yang sering dilaungkan oleh Pengarah Urusan, Haji Ismail Ahmad.





PJS Ustaz Zaidon, PJS Zanbli dan PJS Ustaz Zaidi (Gabungan pejuang lama dan baru)





Hadir menyampaikan slot dalam PBC pada kali ini ialah PJS Ustaz Zaidon (Pengenalan Syarikat), PJS Zanbli (Plan Pemasaran), Gerak Kerja 6M ( PJS Cikgu Abdul razak Hussain), PJS Ustza Zaidi (Halal dan Haram), PJS Puan Sharifah Sulaiman ( Saraf Tapak Tangan), PJS Mohd Nazri Ahmad (Produk Pilihan : Kopi Radix) dan PJS Ustaz Asri Hussain dan PJ Ustaz Che Mee (Bersama Bintang).



PJS Sharifah Sulaiman antara tokoh yang menjadi idola KPU





Selain itu, antara pemimpin dan fasilitator lain yang membantu PBC kali ini ialah PJS Noormah Zainol, PJS Roshadah, PJS Naimah, PJS Md Khatib, PJ Ridzuan Razak, PJ Azhar Hashim, PJ Azli Ahmad, PJ Ishak yasin, PJ Ustazah Salmah, PJE Umi Kalsom, PJ Noranita, PJ Asmafarina, PJ Nurul Huda dan PJ Haryati.

Peserta dan pemimpin bergambar kenangan





PBC kali ini dianggap yang terbaik kerana ramai pemimpin yang hadir dan ia juga memberi momentum baru dalam menggempur HPA di daerah ini sebelum KONVEK 2009 yang bakal diadakan pada 25 JULAI 2009 nanti.



Ends....



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Lensa eKPU