Thursday, December 4, 2008

DELEGASI PEMIMPIN HPA DI BUMI KIWI

HPA menerusi anak syarikatnya, HPA Ilham Holidays telah berjaya mengadakan pakej lawatan ke New Zealand baru-baru ini. Seramai 50 peserta terbabit dalam lawatan ke negara kiwi ini. Mereka terdiri daripada Pengarah-pengarah Jati, Pegawai-pegawai Kanan HPA, ahli keluarga pemimpin dan juga pengedar-pengedar terpilih.


Sebahagian PJS KPU bergambar di Whakarewarewa Thermal Village


Masjid terbesar di Auckland



Abg Aziz yang menyediakan juadah sepnjang di NZ. Berasal dari Alor Setar, bersama keluarga berpindah ke NZ sudah 10 tahun, beliau juga pemandu pelancong


Sebahagian peserta adalah pemimpin-pemimpin yang telah menerima anugerah insentif HPA untuk lawatan ke negara-negara Asia Ocenia. Antara Pengarah Jati Setia (PJS) dari Kelab Pemimpin Utara (KPU) yang turut serta ialah PJS Mohd Nadzri Ahmad, PJS Normah Zainol, PJS Sharifah Sulaiman, PJS Ahmad Suberi Murad, PJS Nor Hyzad, PJS Mohd Asri Hanapiah dan PJS Aseniah Badri.


PJS Mohd Nadzri Ahmad bersama isteri tercinta, PJS Norma Zainol

Antara panglima PJS yang turut serta


Kelihatan GM bersama kenalan baru di Auckland

Rombongan ini turut disertai Pengurus Besar Al-Wahida, Mohd Faisol Abd Rahman, Pengurus Besar M.I.S, Puan Rashidah Abd Rahim dan Pengurus Besar HPA Farm, Abdul Rashid Husin.


Sepanduk HPA di bumi New Zealand

Restoran Melayu milik Abang Aziz (sepupu PJS Mohd Nadzri) di Auckland

Lawatan selama 7 hari 6 malam ini banyak memberi manfaat kepada peserta-peserta. ia bukan sahaja memberi peluang untuk melihat dan menyaksikan keindahan negara orang, malah juga dapat melihat akan kehidupan dan kedudukan umat Islam di negara ocenia.

Ends.....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Lensa eKPU