Saturday, October 18, 2008

PBC KPU MENJANA USAHAWAN TERBILANG

Kelab Pemimpin Utara (KPU) telah menganjurkan Program Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC secara seretak di beberapa lokasi di utara mulai 17 hingga 19 OKtobe 2008.

Menurut Pengarah PBC KPU, PJS Mohd Zahir Ghazali, program seumpama ini mampu menjana pemimpin-pemimpin KPU yang berkualiti dan benar-benar memahami perjuangan sebenar HPA.

Pada 17 dan 18 Oktober, PBC diadakan di Harvard Suasana Hotel, Guru dan dihadiri seramai 130 peserta. Pada 18 dan 19 Oktober, 2 lokasi di utara diadakan PBC, iaitu di Hotel Seri Malaysia Kulim dan Naza Hotel Pulau Pinang. Hampir 70 peserta hadir di Kulim dan 120 peserta di Pulau Pinang.

Harapan KPU agar kelangsungan program ini akan memapu menjana penjualan syarikat ke arah RM 17 juta sebulan. Hampir semua PJS KPU terlibat dalam melaksanakan program ini. Mereka berganding bahu dan bekerjasama secara berjamaah dalam satu pasukan yang kuat dan mantap.
Menurut PJS Mohd Zahir Ghazali yang bertindak sebagai Pengarah PBC, pada 24 dan 25 Oktober, PBC akan diadakan di Hotel Regency Alor Setar, manakala pada 25 dan 26 Oktober akan diadakan di Hotel Seri Malaysia Taiping. Sementara itu di Sik pula, PBC akan diadakan di Rumah Rehat Sik pada 30 Oktober dan 01 Nov..

KPU mensasarkan untuk melahirkan 1000 pemimpin sebulan melalui program PBC....

Ends.....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Lensa eKPU