Tuesday, January 12, 2010

BERSAMA HPA MEMBANTU PALESTINE

KONSERT HPA RAIHAN - "Malam Satu Mimpi"




Beli mana-mana minuman berkarbonat HPA sebanyak 36 botol dalam satu invois 
untuk mendapatkan 1 kupon masuk percuma ke konsert HPA RAIHAN 
di mana-mana pertunjukan di 5 venue seluruh Malaysia



Persembahan konsert HPA Raihan yang dikenali sebagai "Malam satu Mimpi" akan diadakan tidak lama lagi. Tiket-tiket akan dijual dengan harga RM30 dan boleh dibeli di cawangan-cawangan HPA mulai 15 januari 2010. Malam satu Mimpi (MSM) mengajak seluruh ahli HPA ataupun belum ahli bagi menikmati persembahan nasyid dari kumpulan Raihan dan pembacaan puisi-puisi HPA bagi tujuan mengumpul dana untuk "Tabung kemanusiaan Palestin".

Lebih menarik, tiket masuk percuma boleh diperolehi dengan membeli 36 botol minuman air berkabonat HPA seperti Cola Radix (botol besar, 1.5L) dalam satu invoice. Pembelian tidak ada had dan bermula pada 1 januari hingga akhir Februari 2010.

Persembahan ini akan dibuat di lima zon (utara, tengah, selatan, timur dan Borneo) pada masa yang akan ditentukan nanti . Di samping itu pihak AWM juga menyediakan cabutan-cabutan bertuah pada malam tersebut. InsyaAllah.

Mari kita congak, jika 35000 ahli aktif HPA membeli 36 botol setiap seorang, maka sebanyak 1.26 juta botol berjaya dijual dengan kos jualan sebanyak RM3.00 X 1.26 juta = RM3.78 juta. 
5% daripada RM3.78 juta disumbangkan kepada Palestine : RM3.78 juta X 5% = RM 189,000.
Bermakna RM 189 ribu berjaya dinikmati saudara kita di Palestine... InsyaAllah.

Ends...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Lensa eKPU