Saturday, September 26, 2009

PBC KEPALA BATAS BERGEGAR LAGI

l












Program Perkongsian Cemerlang (PBC) Kepala Batas, Seberang Perai Utara bakal bergegar lagi dengan kehadiran beberapa pemimpin utama dari Kelab Pemimpin Utara (KPU). Kali ini PBC akan berlangsung pada 03 dan 04 OKTOBER 2009, di Hotel Seri Malaysia Kepala Batas, SPU.

Menurut Pengarah PBC, PJS Syed Ageel Syed Mahaydin, PBC Kepala Batas terbuka kepada semua pemimpin dan pengedar dari seluruh negara. Setakat ini sudah ada 96 peserta yang telah mendaftar. Pendaftaran masih terbuka kerana Dewan Hotel Seri Malaysia mampu memuatkan peserta sehingga 250 orang. Keselesaan dan sound system terbaik yang disediakan mampu menceriakan lagi suasana PBC yang diadakan.

PBC pada kali ini bakal menampilkan beberapa pemimpin, antaranya PJS Sharifah Sulaiman, PJS Ustaz Mohd Zahir Ghazali, PJS Syed Salahuddin Syed Mahayaddin, PJS Zanbli Abd Rashid, PJS Sabri Ahmad, PJS Mohd Nadzri Ahmad, PJS Suhaiza Rusli, PJS Abdul Jalil Zainol, PJS Muzalina, PJS Normah Zainol dan dibantu oleh beberapa fasilitator terlatih.

Kepada pemimpin dan peserta yang berminat untuk hadir, bolehlah mendaftar terus kepada Pengarah PBC, PJS Syed Ageel (013-4882778) dan PJS Zanbli Rashid (019-4104013). Penyertaan masih terbuka kepada semua. Yuran pendaftaran RM180.00.

Ends.............

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Lensa eKPU