Friday, January 30, 2009

PJS AZIZAN AHMAD PEMANGKIN PBC ALOR SETAR

Program Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC) Alor Setar yang berlangsung selama dua hari mulai 30 dan 31 Januari 2009 adalah hasil komitmen tinggi PJS Azizan Ahmad dan semua pemimpin KPU sekitar Alor Setar dan Jitra.



Peserta lelaki PBC Alor Setar bergambar di hadapan Regency Hotel


Peserta Muslimat PBC Alor Setar

Seramai 115 peserta hadir mengikuti PBC pada kali ini. PJS Azizan Ahmad adalah idola KPU yang menjadi penggerak utama dan memainkan peranan penting sebagai pemangkin kepada kejayaan Program PBC.



Fasilitator sedang memberikan tunjuk ajar kepada peserta



Beliau adalah Presiden KPU dan bertindak sebagai Pengarah PBC Alor Setar. Selain itu hadir sama dalam menguatkan PBC kali ini ialah PJS Zaharah Mat Zain, PJS Jamaliah Omar, PJ Norliza Saidin, PJ Ridzuan Abd Razak.


Semangat PJS Azizan Ahmad menjadi nadi kepada kejayaan PBC


PJS Jamaliah Omar antara yang menceriakan PBC


PJS dan Fasilitator Muslimat yang membantu PBC Alor Setar.


Peserta-peserta yang hadir memberi sepenuh komitmen terhadap semua slot yang dibentangkan. Ramai yang hadir dari latar belakang yang berbeza. Mereka menyahut cabaran HPA dalam usaha memartabatkan produk halal dan merealisasikan kempen kerajaan untuk mengguna Produk Buatan Malaysia. Selain itu tindakan semua ahli dan peserta berjuang bersama HPA juga sebagai satu usaha untuk memboikot barangan keluaran Amerika dan Yahudi.


Ends....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Lensa eKPU