Monday, January 12, 2009

KPU MELEBARKAN JARINGAN KE SABAH

Kelab Pemimpin Utara (KPU) melebarkan sayapnya ke Negeri di Bawah Bayu, Sabah dalam rangka mempromosi dan mengembangkan jaringan HPA di sana. Tiga orang wakil KPU telah hadir untuk mengendalikan Program Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC) di MM Hotel Tawau yang berlangsung pada 10 dan 11 Januari 2009 yang lalu. Mereka ialah PJS Azizan Ahmad, PJS Syed Ageel dan PJS Salahudin Ramely

Seramai 20 peserta hadir. Ini merupakan petanda awal bahawa HPA bakal berkembang dan bertapak di negeri tersebut. Ia adalah permulaan yang baik kerana peserta yang hadir merupakan bakal pemimpin yang akan mewarnai HPA di Sabah. Salah seorang yang berjaya di sana adalah Saudara PJ Ady Shahabudin.

PJS KPU bersama sebahagian peserta PBC Tawau


Peserta yang ditemui melahirkan rasa syukur dan berjanji untuk memperjuangkan HPA di bumi Sabah. Mereka akan bergerak dan terus memperjuangkan HPA bagi memastikan setiap rumah umat Islam di sana akan mendapat produk halal lagi baik.

Tahniah kepada PJS Azizan Ahmad, PJS Syed Ageel dan PJS Salehudin Ramley atas usaha yang dilakukan. Teruskan perjuangan walau di mana sahaja kita berada.


Ends....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Lensa eKPU