Wednesday, November 5, 2008

KPU BERSAMA HPA ILHAM HOLIDAYS KE SUMATERA BARAT

Pengorbanan pemimpin dan pengedar HPA dalam memasarkan produk HALAL mendapat perhatian serius Tribunal Kelab Pemimpin Utara (KPU). Jawatankuasa Tribunal KPU telah bersetuju memberi ganjaran kepada mereka yang terlibat secara aktif mengurus dan mengandalikan Program Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC) dalam Zon KPU.

Seramai 120 ahli, pengedar dan pemimpin HPA dari KPU terpilih mengikuti rombongan dan lawatan secara percuma ke Padang dan Bukit Tinggi Sumatera Barat, Indonesia pada 28 hingga 31 Disember ini. Kos penerbangan, penginapan dan makan minum ditanggung oleh KPU.

Tribunal KPU telah menyerahkan mandat ini kepada PJS Ustaz Mohd Zahir Ghazali dan PJS Cikgu Ismail Othman untuk mengurus dan mengedalikan pakej ini bersama HPA Ilham Holidays.

Insentif ini merupakan ganjaran yang julung-julung kali diberikan kepada mereka yang berbakti dan berkorban kepada HPA dan KPU. Menurut PJS Ustaz Mohd Zahir, hanya mereka yang benar-benar komited dan menunjukkan komitmen tinggi dalam PBC dan Kelas Mingguan diberi keutamaan dalam pemilihan. Kekerapan mereka hadir dan mengendalikan program-program anjuran KPU juga diambil kira. KPU mempunyai seramai 45 orang Pengarah Jati setia (PJS) dan 300 fasilitator. Hanya sebahagian sahaja dari fasilitator yang terpilih.

Diharap dengan insentif ini, semangat juang di kalangan pemimpin dan pengedar HPA dari KPU dapat disemarakkan ke arah pencapaian jualan RM17 juta sebulan.

Ends....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Lensa eKPU