Saturday, March 21, 2009

KURSUS 'PIMPIN SIRI-2' BUKA MINDA USAHAWAN

Kursus Kepimpinan Siri -2 (PIMPIN) yang diperkenalkan oleh PJS Haji Mohd Nadzri Ahmad dan isterinya PJS Hajah Noormah Zainol berjaya membuka minda dan peluang kepada ahli dan pengedar HPA untuk terus komited dan mengorak langkah sebagai usahawan HPA.



Suasana sepanjang Kursus PIMPIN Siri - 2

Kursus sehari yang berlangsung pada 19 MAC 2009, bermula jam 9.00 pagi hingga 7.00 petang di Pusat Jualan HPA, Padang Temusu, Sungai Petani itu berjaya menghadirkan seramai 45 peserta yang betul-betul berminat dan komited untuk berjuang sebagai usahawan HPA yang berjaya. Kebanyakan mereka adalah ahli-ahli yang pernah hadir Program PBC.

Slot Plan Pemasaran disampaikan PJS Haji Ismail Othman

Kursus ini terbuka kepada semua ahli HPA yang berminat sekitar bandar Sungai Petani dan Sebeang Perai Utara (SPU). Pada siri kali ini, dua PJS telah menyampaikan slot secara mendalam. Mereka ialah PJS Hajah Sharifah Sulaiman (Diagnos Penyakit melalui Saraf Tapak Tangan) dan PJS Haji Ismail Othman (Plan Pemasaran HPA).

Menurut Pengarah Kursus, PJS Haji Mohd Nadzri Ahmad, PIMPIN Siri 3 akan diadakan pada bulan APRIL 2009 ini. Kepada pengedar dan ahli HPA yang berminat hadir, bolehlah mendaftar nama kepada mereka. Memandangkan kursus ini didakan secara percuma dan ruang dewan yang agak terhad, maka mereka yang mendaftar telebih dahulu akan diberikan keutamaan.

Ends....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Lensa eKPU