Thursday, September 25, 2008

PRODUK BARU HPA - TEH MANJAKANI

Sinergi dua jenis herba utama, iaitu Manjakani dan Kacip Fatimah telah menghasilkan Teh Manjakani. Manjakani sangat berkhasiat untuk digunakan oleh lelaki dan wanita kerana ia mempunyai zat-zat pemakanan yang tinggi untuk kesihatan.

Selain itu, Manjakani juga bertindak sebagai anti oksidan. Teh Manjakani yang dihasilkan oleh HPA sangat baik untuk mereka yang menghidap penyakit Kencing Manis dan Darah Tinggi. InsyaAllah dengan mengamalkan teh ini, ia bukan sahaja dapat mengelakkan penyakit tersebut malah dengan izin Allah mampu untuk menyembuhkannya.

Perasmian pelancaran Teh Manjakani telah disempurnakan oleh Pengarah Urusan HPA, Haji Ismail Ahmad pada 24 September 2008 yang lalu di kilang GMP HPA yang terletak di Jejawi Perlis. Hampir 70 PJS dari seluruh negara hadir. Serentak dengan itu juga majlis berbuka puasa turut diadakan yang membabitkan semua PJS dan kakitangan kilang GMP HPA.

Pengarah Urusan bersama dengan sebahagian Pengurus Besar (GM) HPA

Teh Manjakani dijual dengan harga RM18.00 untuk ahli, dan RM22.00 untuk bukan ahli dengan 6 nilai mata (NM). Semua pengedar boleh dapatkan teh tersebut di semua cawangan HPA mulai sekarang.

Ends.....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Lensa eKPU